How can I automatically save and restart sound recorder to generate short audios every 5 minutes?

How can I automatically save and restart sound recorder to generate short audios every 5 minutes? I already have the timer, but when he restarts the sound-recorder, for the second audio, it gives an error and does not record anymore. Also, I can’t save the audio in the desired destination folder, I tried the GPT chat but it can’t guide me correctly.

Gives an error in the second recording and does not record anymore.
I’m using a timer to generate a loop and either trigger the recording or stop it.

Can anyone guide me?


Como eu posso salvar e reiniciar automaticamente o gravador de som para gerar pequenos audios de 5 em 5 minutos? Já tenho o temporizador, mas quando ele reinicia o sound-recorder, para o segundo audio, da um erro e não grava mais. Além disso não consigo salvar o audio na pasta de destino desejada, tentei o chat GPT mais ele não consegue me orientar corretamente.

Da um erro na segunda gravação e não grava mais.
Estou usando um temporizador para gerar um loop e acionar a gravação ou parar ela.

Alguém pode me orientar?

The blocks:

If someone has a simple block ready and wants to help me, I can adapt it to my project,
Thanks in advance